vineri, 25 iunie 2010

Cannavaro " Puteam sa ma retrag dupa Mondialul din 2006 dar nu mi s-a parut corect"

Capitanul nationalei Italiei, Cannavaro, crede ca Italia se va chinui in continuare din cauza lipsei de jucatori de top italieni. " Cred ca nu putem schimba foarte multe lucruri acum. In acest moment Italia nu produce jucatori de top, cum au fost cei din generatia mea. Nu e vorba de echipa nationala ci de echipele de club. Avem jucatori de valoare insa cu avem jucatori de top. Am spus de ceva vreme ca sistemul trebuie sa se schimbe, trebuie sa investim mai mult in tineri."

Italia a plecat acasa de la mondial inca din faza grupelor dupa egalurile cu Paraguay si Noua Zeelanda si infrangerea cu debutanta la acest mondial, Slovacia.
Cannavaro, care dupa acest mondial se va retrage de la nationala nu crede ca jucatori ca Balotelli sau Cassano ar fi putut face diferenta. " Cei doi nu sunt fenomene. Daca erau, probabil ar fi fost aici in Africa cu noi. Imi place cum joaca Cassano dar l-am avut la 2 campionate europene si nu am castigat. Balotelli este un tanar promitator insa mai trebuie sa demonstreze multe."


Dupa meciul cu Slovacia, Cannavaro se va retrage de la nationala si va juca inca 2 ani in Dubai la Al-Ahli. " Ar fi fost mult mai usor sa ma retrag dupa succesul din 2006 dar nu mi s-a parut corect. Dupa mondialul din Germania cu siguranta ca a fost greu pentru noi anul asta deoarece atunci am castigat mondialul iar acum toti au avut mari asteptari de la noi. Este un moment greu pentru noi dar cu siguranta nu se va uita performanta din 2006."

Niciun comentariu: