joi, 9 septembrie 2010

Seara magică marca Inter

Au trecut mai mult de trei luni de cand Inter a castigat trofeul Champions League insa nerazzurri s-au reintalnit cu trofeul inainte de Supercupa Europei, disputata la Monaco. Jucatorii au roit in jurul trofeului, au facut poze si au dat de inteles ca nu vor uita niciodata seara magica de la Madrid.
" Mi-l amintesc pe Jose Mourinho spunand ca suntem in finala deoarece meritam asta si ca nu ne vom intoarce la Milano fara satisfactia finala ( trofeul Champions League ) "  a spus Maicon pentru uefa.com.

Fundasul si colegii sai au avut grija ca portughezul sa plece fericit de pe stadionul Santiago Bernabeu. Italienii au reusit sa inscrie in minutul 35 dupa un un-doi intre Sneijder si Milito, ultimul reusind sa si inscrie.
"Este greu de explicat. A fost un gol frumos. Prima a fost pasa venita de la Sneijder; Nu am avut mult timp sa ma gandesc ce sa fac si am decis sa nu şutez imediat. Am vazut portarul miscandu-e si am decis sa sutez. Din fericire, am inscris."

Sneijder a continuat povestea: " Imi amintesc foarte bine acel moment. Am primit mingea cand eram cu spatele la poarta si m-am intors foarte repede. L-am vazut pe Milito pe spatiu liber si i-am dat pasa potrivita la momentul potrivit, cu intensitatea potrivita. Acela a fost un moment fantastic."


Golul inscris de Inter putea fi inutil la inceputul reprizei a doua cand Thomas Muller nu a putut inscrie desi era in pozitie de 1 la 1 cu portarul  Julio Cesar: " A fost o situatie de 1 la 1 in care eu am avut o interventie care ne-a mentinut in avantaj."

Milito a adaugat : " Inima mi-a stat in loc pentru o secunda, dar Julio Cesar a avut o interventie exceptionala, care ne-a asigurat victoria. Cu 20 de minute inainte de fluierul final Milito a inscris golul de 2 - 0. Atacantul a primit pasa de la Eto'o, a intrat in careu si l-a driblat pe Van Buyten ca mai apoi sa inscrie cu o executie "ca la carte".
"Am fost asa de obosit incat nu am avut puterea sa ma gandesc la ceea ce am realizat, insa dupa cateva momente am realizat ca finala era jucata."



Aceleasi ganduri erau si in mintea lui Maicon : " M-am uitat spre cer,apoi spre familiam mea care era pe stadion si dupa aceea spre Milito. El a meritat acele momente, deoarece a muncit foarte mult pentru asta. Al doilea gol a decis meciul." Sneijder a continuat : "Dupa al doilea gol am simtit ca totul s-a terminat si cred ca si cei de la Bayern au simtit la fel. "


Maicon : " Pentru un jucator ca mine, care a avut multe dificultatia la inceputul carierei, sa ajunga la un club asa de mare ca Inter, care are ca scop castigarea titlului in Italia si mai apoi sa castig trofeul Champions League.....a fost cel mai fericit moment din viata mea."

Julio Caesar : " Cand Mourinho a venit la echipa, i-am spus ca la sfarsitul sezonului vreau sa ridic trofeul Champions League. A fost cel mai frumos moment din viata mea. Orice jucator vrea sa ridice trofeul Champions League si eu impreuna cu colegii mei am reusit asta."

Pentru Mourinho finala Champions League era sfarsitul unei ere : " Am plans deoarece stiam ca e finalul la Inter. Este cel mai bun mod de a parasi un club. Cu emotia castigarii trofeului plus emotia finalului, a fost o seara incredibila pentru mine - una dintre cele mai frumose experiente din fotbal. "

Un comentariu:

Bogdan Anderko spunea...

Eu ca milanist nu am vazut nici o faza de la acea finala. Nu stiu cum s-au dat golurile. Nu am vazut cum s-a bucurat Milito. Pentru mine e ca si cum nu s-ar fi petrecut. :D