duminică, 10 octombrie 2010

Franta - Romania 2 - 0 // Mai avem sanse la calificare ?

Din meciul de aseara cu siguranta puteam scoate mai mult. Desi in prima repriza francezii au fost mai tot timpul peste noi, cu siguranta a doua repriza a fost a noastra. Am avut si ocazii mari prin Florescu, prin bara lui Sapunaru dar de aia fotbalul e frumos...niciodata nu stii soarta unui meci. Nici la acest meci nu a lipsit greselile de arbitraj, primul gol al frantei fiind marcat dupa un mare offside la Remy. Al doilea gol a fost marcat de Gourcuff in prelungiri. Acest meci ne-a adus pe locul 5 cu 2 puncte din 3 meciuri.

Dupa meci atitudinea unor jucatori "lasa mult de dorit"...cum ar fi Marica care declara ca nu mai avem sanse la calificare. La noi cand un jucator se cearta cu antrenorul sau nu e titular din anumite motive incearca cu oate puterile sale sa creeze o atmosfera proasta, cum a facut si Marica dupa meci prin declaratia sa. Daca era titular cu siguranta declara ca mai avem sanse dar asa...daca tot e rezerva si e certat cu antrenorul de ce sa nu provoace.

Cum ziceam si inainte de meci daca nationala scotea un rezultat bun Razvan putea sa le dea peste nas celor care l-au contestat insa cum am pierdut si noi putem sa-i reprosam cateva chestii cum ar fi chemarea arabilor Cocis si Radoi la nationala...oare nu mai bine luam 2 din Liga1? sau campionatul arabiei e mai valoros ca Liga1. Oare nu mai bine era un Alexa sau Lazar in locul lui Radoi? Si mai o intrebare Mister Razvan....oare Florescu e vesnic la nationala ? Eu am pus totul ca pe o intrebare...nu vreau sa sune ca un repros deoarece nationala are nevoie de liniste si de sustinere si orice ar fi "Fiti români chiar dacă asta doare cel mai tare"



Rezumat VIDEO// Franta 2-0 Romania

3 comentarii:

paginadesport spunea...

Eu zic ca mai avem sanse de calificare, gratie rezultatelor contracandidatelor la locul doi, barosanele Belarus si Bosnia, Albania nu o pun in aceste calcule, ca e sub nivelul marii. Ce am ajuns, sa ne bucuram in raport cu cvasinecunoscuta belarus...

condprest spunea...

Spre surprinderea noastra ne-am ,,descurcat” onorabil, in special apararea, pacat ca am luat acel gol din ofsaid care ne-a dezechilibrat..si a urmat finalul neplacut, sa speram macar la locul doi in grupa si la un arbitraj corect :)

hidroizolatii spunea...

Felicitari Romania, eu unul m-am saturat sa tot dea cu pietre altii in noi, macar noi sa ne sustinem, la finalizarea meciului aveam toate injuraturile din lume la adresa arbitrajului, insa nu iti ramane decat un gust amar, cand vezi ca te fura pe fata acesti arbitri incompetenti, parerea mea!