vineri, 19 noiembrie 2010

Pamfletaru': Ep IV: MM s-a intors ! Traiasca MM !!!

Acum sincer, numai eu is deranjat de faptul ca la asa zisele televiziuni de sport din Romania vedem numai informatii despre Steaua si mai nou despre reintoarcerea lui MM ?  Apropo de MM, voi va mai amintiti cum sprinta el spre tribuna de sub loja ca sa loveasca un "fan" ? (eu imi amintesc).



Pamfletaru': Ep IV: MM s-a intors ! Traiasca MM !!!

Un comentariu:

Băetu Andrei spunea...

nu stiu de ce îl dă atât la TV, am inteles, să trăiască, dar barem cât e Oțelul pe locul 1 sa dea mai mult de lideri, că și așa apoi nu mai auzim despre ei. Hai Oțelul !
Baftă gălățeanului MM !
Să auzim știri si despre echipele mai mici, nu neapărat din prima ligă, dar astea nu aduc audiență. Păcat. eu unu m-aș uita la astfel de stiri si cunosc si pe altii care ar face la fel .