joi, 9 decembrie 2010

Wesley Sneijder "Nu am nici un regret, doar o dorinta puternica de revansa in 2014"

Anul 2010 a fost un an foarte productiv pentru mijlocasul olandez al celor de la Inter, Wesley Sneijder, care a ajuns in finala Campionatului Mondial cu Oanda si a castigat titlul,cupa si trofeul Champions League cu Inter. FIFA.com a vorbit cu olandezul care tocmai ce a semnat prelungirea contractului sau cu Inter pe o perioada de 5 ani.

FIFA.com: Wesley, care a fost cel mai bun moment al tau in anul asta ?

Sneijder: Cu siguranta castigarea trofeului Uefa Champions League. Care ar putea fi altul ?!

FIFA.com: Sotia ta, Yolanthe s-ar putea sa nu fie multumita cu asta.

Sneijder: (Zambeste) Viata mea privata e un lucru - evident si nuntea mea din Iulia a fost ceva fantastic insa cariera mea de fotbalist profesionist e alt lucru. Acea seara de la Madrid merge direct in varful listei, dupa un sezon in care am muncit foarte mult si am trecut de echipe precum Chelsea sau Barcelona.


FIFA.com: In vara aului 2009, inainte de venirea ta la Inter te gandeai la castigarea trofeului pe Santiago Bernabeu in tricoul celor de la Real ?

Sneijder: Toata suflarea madrileana era cu gandul la finala ce se disputa pe Bernabeu iar asta era in mintile tuturor jucatorilor de la Real, nu pot nega asta. La venirea mea la Inter nu ma gandeam la castigarea Champions League insa la sfarsitul finalei cand am ridicat trofeul am simtit in adancul meu o senzatie de nedescris. Multumesc presedintelui (Moratti) si antrenorului (Jose Mourinho) si tuturor de la Inter pentru ca mi-au dat ocazia sa arat lumii intregi potentialul meu.


FIFA.com: Gandindu-ne la performantele tale de anul acest nu putem uita nici acea seara din finala Campionatului Mondial.

Sneijder: Acel meci a incoronat un parcurs excelent cu victorii impotriva unor echipe precum Brazilia sau Uruguay. A a fost experinta frumoasa chiar daca la final noi  om pierdut trofeul. Am jucat pe un stadion frumos, am avut sansa sa castigam cel mai ravnit trofeu, toata lumea era cu ochii pe noi si o intrega natiune ne tinea pumnii. Am pierdut finala deoarece am avut in fata o echipa mai puternica decat noi. Nu am nici un regret, doar o dorinta puternica de revansa in 2014. Din fericire sunt destul de tanar, asa ca am sansa sa inca o data.



FIFA.com: Nu ai devenit campion mondial cu Olanda dar o poti face cu Inter. Ce parere ai despre FIFA Club World Cup 2010?

Sneijder: Cele doua competiti nu se pot compara, Campionatul Mondial durand o luna in timp ce la aceasta competitie vom juca 2 meciuri. Speram sa jucam bine si sa trecem mai departe. Participarea la FIFA Club World Cup 2010 este premiul nostru pentru performantele reusite in Europa si va fi interesant sa jucam cu cele mai bune echipe din celelalte continente. Nu conteaza impotriva cui vom juca, noi vrem sa castigam.

FIFA.com: Cum te simti din punct de vedere psihic?

Sneijder: Sunt utin obosit mai ales dupa perioada Mondialului insa asta e pretul pe care il platesc dupa un asa sezon insa daca totul merge bine as putea fi la al cincilea trofeu cu Inter si o finala de Cupa Mondiala cu Olanda.

FIFA.com: Ce stii despre Emiratele Arabe, acolo unde se va disputa Mondialul Cluburilor ?

Sneijder: Am fost acolo sezonul trecut cu Inter in pauza de iarna. Ese bine sa ne intoarem acolo dupa 1 an, asta datorita performantelor reusite sezonul asta. Sunt sigur ca stadioanele vor fi pline si atmofera va fi fantastica. Din pacate nu am fost acolo ca un turist insa viata de fotbalist nu iti prea lasa timp de vacante. Promit ca o voi face in viitor.

Niciun comentariu: